torsdag 7 februari 2013

Fler användningsområden

Köpte en muffinsform i plåt sist jag var på Erikshjälpen då muffinsen brukar ha en tendens att rinna ur de gånger jag gör detta och tänkte att det kunde vara en bra ide att sätta i vanliga pappersformar i plåten så slipper man problemet med att få ur muffinsen ur plåtformen samt slippa risken att de rinner ur formarna. När jag kom hem så insåg jag efter att fått fram pappersformarna att utrymmet i plåtformen var för små för att ha i pappersformar i och blev lite besviken trots att jag endast gav 10 kr för formen.


Funderade lite på vad jag skulle göra med formen och kom att tänka på att formen var lagom till att ha värmeljus i och resultatet blev kanon och det gav en hel del värme men det är inte så konstigt med tanke på att det ändå är 12 ljus på liten yta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar