fredag 22 februari 2013

Bokrea

Årets bokrea börjar i nästa vecka och tänkte att jag skulle bege mig till någon av bokhandlarna och kika om man hittar något vettigt i bokväg. Upplever att bokrean blivit sämre de senaste 10-15 åren eller så är det helt enkelt så att man själv har ändrat typen av böcker som man uppskattar att läsa. Men ska i alla fall ta mig till bokrean och hoppas ändå på att hitta ett par böcker att köpa som jag tror jag vill läsa trots bokhögen med olästa böcker man har hemma.

Började storstäda i köket under förmiddagen och hann med att torka ur alla skåp i och på utsidan och plockade ur en del grejer som i stort sett aldrig används för att göra mer plats åt det som faktiskt används samt tvättade golven på neder våningen. Passade även på att ta mig ut en sväng under eftermiddagen innan arbetet idag då jag ångrade att jag inte gjorde det innan arbetet igår. Ångrade att jag inte fick med mig kameran ut. Man blir så mycket piggare och på så mycket bättre humör av solen är framme.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar