torsdag 20 december 2012

Veckan som gått

Första gången på över en vecka som jag inte haft igång datorn, vilket är ovanligt för att vara jag. I helgen som var så var vi nere i Träslövsläge utanför Varberg hos svärmor och firade jul där med henne och hennes sambo och det var riktigt trevligt och hade tänkt mig att jag skulle tagit mig ut en sväng och fotat lite men vädret var inte det mest optimala för fotograferade.
Innan vi skulle åka hem så började jag få hosta och under kvällen kom förkylningen och efter en natt utan någon vidare med sömn så var jag inte i något vidare gott skick och det blev sjukskrivning för min del, tyvärr. Har sedan dess inte haft ork att ens sätta igång datorn. Mycket av det man tänkt att man skulle göra denna veckan har fått stå undan då jag varken orkat eller klarat av det och K har haft det väldigt stressigt nu inför jul så det har varit minimalt vad han orkat med när han väl kommit hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar