söndag 30 december 2012

Böcker


 Har under det senaste året köpt en del böcker på blanda annat Erikshjälpen och Myrorna då jag vet med mig att det sällan är så att jag läser en bok mer än en gång och brukar med jämna mellanrum sortera bland böckerna och ge bort lästa böcker jag ej får plats med till intresserade som vill ha böcker att läsa. Nu har det faktiskt för ovanlighetens skull blivit så att jag köpt på mig fler böcker än vad jag hunnit med att läsa och det har hunnit att bli en ordentlig hög med olästa böcker.  



 Borde verkligen ta mig tiden någon dag och skriva ner böcker jag läst och böcker jag har men ej läst så man inte köper på sig böcker som man redan har eller redan läst, känns onödigt även om böckerna inte varit dyra på de ställen som jag senaste tiden köpt böcker på.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar