onsdag 5 december 2012

Ordentligt snöväder


Kommit rejält med snö under natten och i sådana här tider är jag väldigt glad att vi har garage även om det inte är i direkt anslutning till själva boendet utan behöver kanske på sin höjd har 100 meter till garaget. Skottade ingången när jag kom hem vid 22 tiden igår och i morse kunde man ej se att man skottat bort ett rejält lager med snö som kommit under gårdagen och det var bara att ta på sig ordentligt med kläder när jag gick upp och ta sig ut och skotta både ingången och vid garaget. Jag hoppas att det ej kommer mer med snö för denna säsong då det enligt mig redan kommit för mycket av den varan, men det är väl att hoppas på för mycket antar jag.

Hade haft planer på att ta mig ut på en längre promenad med kameran idag men tror jag struntar i det. Möjligen att jag tar mig en sväng till fots runt den närmaste omgivningen för att fota lite av den snön som faktiskt har kommit om det någon gång under dagen slutar att snöa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar