söndag 23 december 2012

Dagen före dopparedagen

Med tanke på att jag varit sjuk och fortfarande är en aningens dålig även om jag inte är i samma eländiga skick som tidigare i veckan och har inte orkat med mycket mer än att ta hand om mig själv och det nödvändigaste här hemma och K haft mycket att göra på arbetet och varit slut när han kommit hem från jobbet och inte orkat med så mycket mer heller så har en del av det som tänkts göras inför jul under veckan som gått har helt enkelt inte blivit gjort och då är vi ändå inte några som har höga krav när det gäller jul och vad som skall göras inför det som komma skall. Är i alla fall riktigt glad att vi fick upp granen innan jag blev dålig då jag verkligen uppskattar granen både när det gäller lukten samt att det ät är en otrolig stämningshöjare så här i juletid.

Idag blir att skicka iväg K och handla in den sista julklappen och sen är det bara lite smågrejer att göra denna dagen och det ska bli skönt att slippa stressa. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar