torsdag 3 januari 2013

Äntligen ...

La in en sista avbetalning på bilen igår, äntligen ... Känns lite konstigt med tanke på att bilen knappt är 4 år och att det ändå är en större summa än vanligt som betalas av på en samma gång, men det är ändå gott att bilen efter att betalningen gått igenom därmed är skuldfri och även en betalning mindre att tänka på varje månad. Känns riktigt gott att kommit till skott och fått det gjort och gott med en såpass ny bil som vi ej har någon avbetalning på mer.

Dagen idag blir av det lugnare slaget. Blir först att försöka sova bort ett par timmar då man jobbat natten, vilket kan behövas då jag känner mig ganska sliten och då har jag ändå "bara" arbetat två nätter denna veckan och efter det så var tanken att jag ska börja städa lite på nedervåningen, tänkte börja med att städa upp i vår minimala klädkammare på nedervåningen så man får en bättre struktur på det hela samtidigt som man kanske får veta vad man egentligen har därinne och kanske rentav om man har tur att få in något mer där inne efter sorteringen och om jag känner mig själv rätt kommer med stor sannolikhet att slänga/ lämna en del av innerhållet till återvinningen då det säkerligen finns en del därinne som vi inte har något behov av det längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar